ezgiarzkk emerken kıvranması da gazdan. Sadece beslenme sonrası çıkarmak yetmiyor emzirirken 5 dk 10 dk aralıkla gazını alıp devam edin. Uzun süre emdiği için daha çok gazı oluyor. Gaz birikip geğiremediği için ya da fazla emdiği için olabilir o kusma isteği. Yutkunamıyorsa boğazına kaçıyorsa sütünüz tazyikli olabilir. Bir sürü video var gaz çıkarmak için illaki biri etkili olur. Bizde en işe yarayan oturur gibi yapıp boynundan tutup sırtını yukarı sıvazlama bir de koltukaltlarından tutup 6 kez yukarı aşağı yavaşça indirip kaldırıp sonra sırtını sıvazlama işe yarıyordu. Gene de gaz kalıp bağırsağa iniyor onun için de bol bol gaz masajı, sıcak tutmak vb. Kendi ayaklarınızı ve belinizi de sıcak tutun