KendiEvimdeDeplasmandayim ayisit oral dönemde olduğunu biliyorum da ağlaması garip geldi acaba diş mi dedim
ayisit KendiEvimdeDeplasmandayim 4. Ay atağına girmiş olabilir uyku gerilemesi ağlama işhatsızşlık meme/mama reddi olabilir
KendiEvimdeDeplasmandayim ayisit mama reddi var evet olabilir. İyi olsun da ağrı cekiyodur diye korktum biraz