ballkupu Kizlar hepinize merhaba 7.5 aylik kizim pazartesi günü hastalanmıştı öksürükten dolayı antibiyotik, ağrı kesici ateş düşücü ve hava vermisti doktor dün sabah uyandigimizda boynunda kirmizi benekler gormustum sicaktan oldugunu dusunmustum ama aksama dogru bu benekler vucudunun her yerinde olmaya basladi hemen bi devlet hastanesinden randevu aldim dun aksam için doktor kanına baktı kaninda bisey cikmadigini soyledi ve bunlarin ilaclardan dolayı bi döküntü oldugunu normal oldugunu soyledi ama icim hic rahat degil cunku bugun daha da yayilmaya basladi dun alninda varken bugun bütün yüzünde olmaya başladı aynı durumu yasayan var mı acaba tekrar baska bi doktora gitmelimiyim sizce (bu arada 1 haftadır iştahı yok o yüzden sadece mama iciyor ekstra verdigim bi yemek yok )