Bebeğim 10 aylık ve 5.200 gr zamanında doğan bebek kg alımı aşırı düşük. Bir çok doktor ve bölüm gezdik çok şükür bütün tetkikleri temiz. Büyüme hormonu düşük çıktı 1 yaşında belki başlana bilirmiş. Böyle bir durum yaşayan var mı.
Raporlu mama veriyorum. Tereyağlı yemekler kemik suları her şeyi yapıyorum.