Adet düzensizliği yaşayanlarda bazen stres yorgunluk hormonal dalgalanma gibi nedenlerle gecikmeler olabilir ama spiralle bile olsa çok düşük ihtimalle gebelik mümkün olabiliyor test yapmak netleştirmek için en doğru yol olurdu ama kan testi düşünmeniz de mantıklı gönlünüz rahat etsin diye şüpheyi uzatmayın derim