Ben videoyu açıp izleyemedim. Her gördüğümde içim acıyor yavruya. Devlet korumasına alınmış şükür ama o çocuk esirgeme kurumlarında da nasıl bakılacak belli değil. Çocuğu olmayıp çocuk isteyen, tüm sevgisini ilgisini verebilecek bir aileye evlat olarak verilebilseydi ne güzel olurdu. Benim dahi evlat edinesim geldi yavruyu.