Bizde aynı durumdayız ben çözümü kabullenmekte buldum açıkçası ağladığında çığlık çığlığa ağlıyor uyutmaya zorladığımda sinirleniyor strese giriyor bu sefer uyuma süresi iyice uzuyordu gece 11-12 lere kadar uğraşıyordum şimdi uyumak istemediğini anladığımda Jemen çıkarıyorum odadan zorlamıyorum salona gidip sakin oyunlar oynatıyorum fazla algılarını açmadan sakin sakin oyalıyorum mayışınca tekrar odaya götürüp deniyorum yani inada bindirince hem o hem biz stres oluyoruz en iyisi rahat olmak illa şu saatte uyuyacak demeyin ataklarda saat falan kalmıyor bu günler geçici inşallah