domatesim Başta bez olmak üzere denk geldiğiniz indirim oldu mu 😄 ana kucağı alcaktım bugünü bekleyeyim dedim fiyat düşeceğine yükseldi ama inmiş gibi yazmışlar 🤦🏻♀️
deletedmom173 domatesim canım bezleri hesaba vurdum 50 lira kazık yiyeceğiz alacak olursak omo toz aldım bir tek o uygun geldi fiyatı 🤣🤣🤣🤣
Mehtaptvz Deniz2961 5 numara 84 tame olan indirimli ama adet fiyati daha uygun geldi bez adedi cok olanda adet fiyati daha fazlaydi