brvnkr korkmanızı endişe etmenizi anlıyorum ama kötü bir şey olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Büyük ihtimalle alerji ya da döküntü tarzı. Doğru bir tedavi şekli ile şifa bulacaksınız inşallah. Yeğenimin aynısı oldu biz de çok korktuk fakülteyeye götürdük araştırmaya kırmızı besin alerjisi çıktı. Tam bu mevsimde çilek yemişti