alinnn51 Kızlar bebişimm 1 hafta iyiyse diğer günler hep burun akıntısı hastalık öksürük rahat da bir insanım aman dışarı çıkarmıyım sarıyım sarmalıyımda demiyorum ama neden sürekli hastayız böyle olan var mı emiyor da hala