9793selaam hayırlı olsun sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah. Ben 1.5 yıl hiç korunmadığımız halde hamile kalamamıştım ilk bebeğim doğdu, 5 aylıkken ikinci bebeğime hamile kaldım geri çekilmeyle. Bir hamilelikten sonra doğurganlık artıyor sanırım öyle birsey okumuştum. İki çocuğumun arası 14 ay. Öyle korkak bir hamilelik geçirmiştim ki sana anlatamam hamileliğimi korkularım yüzünden kendime zehir ettim. o yüzden duygularını çok iyi anlıyorum kolay diyemeyeceğim ama zaman öyle hızlı geçiyor ki hayret ediyor insan. İkinci bebeğim doğduktan sonra allahım ben ikisini nasıl büyüteceğim ilk 3 ay nasıl geçecek demiştim. İlk 3 ay en korktuğum dönemdi gaz dönemi.. öyle güzel geçti ki full uyuyan bir bebekti gaz sancısı nedir bilmedik. Kızım bugün 1 yaşına girdi. Ben 3 ay nasıl geçecek diye dertlenirken bir anda koca 1 sene geçiverdi. Çok çok güzel bir şey. Bir kere artık tecrübeli oluyorsun ilk bebeğindeki gibi anneliğe alışma süreci olmuyor ne yapacağını biliyorsun süreci yönlendirmeyi biliyorsun. Hele biraz büyüdümü oh diyorsun zaten bir çok şeyi abi/ablasına bakarak öğreniyor mesela kızım bir yere tırmanmaya çalışıyor oğlum hemen müdahale ediyor ona gaga hayır düşersin diyor o da abisini dinliyor. (Gaga da kardeşin kısaltması oğlum uydurdu takma isim gibi kardeşi onun gagası😅 çok komikler) sonra birlikte oynamaya başlıyorlar sen kahveni içerken onların birlikte kıkırdamalarını dinliyorsun çok güzel bişey çokk anlatamam. Kiloyu da dert etme ne olacak sanki emzirme döneminde zaten biraz verirsin ek gıdadan sonra da ufak ufak diyet yaparsın herşey hallolur yeter ki allahım can sağlığı versin kendini hiç üzme aksine mutlu ol