Selamlar. 1 yaşındaki kedim 3 aylık bebeğimin yanına yanaştı. Normalde koklayıp gider diye yine koklayacak sandım. Birden tırnağını yada dişini koluna geçirdi panikten hatırlamıyorum bebeğim çok fazla çığlık çığlığa ağladı. Bebeğim 2. Ayda devletin yaptığı tetanoz aşısını olmuştu, kedimin de aşıları tam sadece en son ki parazit aşıları bir kaç ay gecikti henüz yaptırmadık. Bebeğimin kolunda küçük bir kabarık oluştu ve kızardı. Sizce ne yapmalıyım korkulacak bir şey var mı yada lütfen fikir verin korkuyorum