Woman35 Kızlar iski calisanlari mi grevdemiymis neymis o yuzden geçen ay fazla kesmisler su faturasini bu ayda cok az kesmişler dogru mu? İstanbulda yasayanlar ne kadar geldi su faturaniz?
Gamzeparlak1 Woman35 Gebze’deyim ama saçma sapan şekilde faturalar gelmeye başladı. Asla inanmıyorum doğru olduğuna. 200 kusurler gelirdi,iki ay önce 440 geldi şok oldum.
seyma0661 Gamzeparlak1 o sırada 800tl gelince sevinen İzmir halkı 😂🤦🏻♀️ şakasız 2 kişi 1 bebek her şeyi eko modda kullanmama rağmen 700-800den aşağı gelmiyor. Ne diyim haram zıkkım olsun
prensesanesi01 Gamzeparlak1 bilmiyorum ki ben hakmarın yanında çilingir fırın var onun karşısındayim sen nerdesin canım