beybitolat merhaba benim oğlumda 3 ay 27 günlük. Bizde 3 defadır hastalanıyoruz malesef. Öksürük yok sanırım sizde. Ateş olmayana kadar hastanelerde de pek bir şey yapılmıyor. Ya da direk ilaç veriyorlar. Öksürüğü, ateşi, hırıltısı, halsizliği, iştahsızlığı olursa ihmal etmeyin götürün doktora.