Merhaba anneler 10 dk önce kızımın altını değiştirirken dudakların birbirine yapışık oldugunu farketttım etrafa sordum bilen yok doktora gitmeden arıyayım dedim doktor yokmus basına gelen varmı acil bir durummudur veya kapalı olması normal mi. En yakın hastahane 1 saat uzaklıkta yanımda olan hastahane dışındaki bekleyip yarın mı gitsem yoksa simdi zaman kaybetmemelimiyim. Buraya sorcagına gıt demeyin daha once boyle bir sey duymadım bilen varmı dıye soruyorum yoksa gitcem hastahaneye