Kızlar bebeğimin biberon reddi var. Haftasonları günde 3-4 saat kadar çalışmaya başladım. Bu sürede mecbur sütü biberonla vereceğiz. 8+6 aylık bu arada. Ama ek gıda asla yemiyor. 3-4 kaşık belki. Sulukla sütü versem nolur ki ya??? Sonra eve gelince ben yıkarım iyice suluğu. Süt kokusu vs kalır mı?