berinvebusra Merhaba, ne zaman oturttunuz? Ek gıdaya ne zaman ve nasıl başladınız? Oturması için almam gereken birşey önerir misiniz?
Gokturkmom berinvebusra Ben vakumlu banyo oturaklarından aldım masaya çok iyi yapışıyor halı üzerinde de oturtuyorum çok rahatız aldığımızdan beri🙃
iincimoms berinvebusra bende vakumlu oturak aldım onu çok sevdi şuan onda oturuyor 4 ayın sonlarında oturtmaya başladım şuan 5 ay 14 günlüğüz. Sadece mana ile besleniyor doktorumuz artık yavaş yavaş başlayalım ek gıdaya dedi pazartesi günü yoğurtla başlayacağız inşallah ☺️
berinvebusra Gokturkmom Çok teşekkür ederim, banyoda işe yarıyor ve aynı zamanda evde de kulanıyorsunuz değil mi?
Gokturkmom berinvebusra Banyoda hiç kullanmadım kucağımda yıkıyorum :) şuan masada mutfak tezgahında yerde heryerde kullanıyoruz🥹🫰🏻
Gokturkmom berinvebusra Babyjem markasına bakın derim :) önü açılıyor açılmasa zor oturturmuşum kesinlikle
sevgicanaslann34 iincimoms aay biz de 5 ay 15 gunluk olduk ve sadece mama ile besleniyoruz. Size mesajla bir sey sormak istiyorum fakat mesaj nasil atilir bilmiyorum siz biliyorsaniz tarif eder misiniz ve atmami isterseniz tabi🙃🙃
Kitsu Gokturkmom merhaba benim bebeğim 4 ay 11 günlük bende de aynısından var artık kullanmak istiyorum eşim korkuyor beli ağrır diye. Siz de mi 4 aylıkken kullandınız
Gokturkmom Kitsu Evet benim oğlumda bayadır oturma isteği vardı uzun uzun oturmuyor zaten max15 dakika şuan ilk zamana göre çok daha iyi oturuyor bence faydası var :)