İyi geceler kızlar. Benim 3 yaşında bir kızım var , geçen gece saat 2 oldu uyumadı ben de biraz kızdım. Neyse üzüldüğünü görünce özir dilerim sadece biraz sinirlendim dedim öptüm. Bu kız o günden beri her gece anne bana birazcık bağırsans diyor ilk anlamadım oyun sandım. Hafif şekilde kızmış gibi yaptım. O da dudağını büktü falan sonra diyor ki hadi annecim üzüldüm, şimdi özür dilerim sinirlendim birazcık de sonra ve beni öp. Bunu resmen rutine çevirmiş. Hayır bağırmak güzel değil diyorum şakacı olarak söyle diyor. Gerçekten anlam veremiyorum. Çocuğun bilinç altına mı yerleşti nedir. Birileri beni üzer, bağırır sonra da özür diler öper diye mi düşünüyor acaba. Ne yapacağımı bilmiyorum. O kadar yüksek tonda da bağırmadım aslında. Kızım uyu artık sinirleniyorum dedim sadece. Off.. Ne yapayım sizce ben