Merhaba hanımlar 11 aylık bir oğlum var ve aramızdaki ilişkiden hiç memnun değilim kendimi çok kötü hissediyorum en başından beri bebeğim sanki beni sevmıyor sanki benimle alakası yok gibi hissediyorum hiç anneci bebek değil benim için ağlamaz ,kucağımda durmaz anne demez meme demez genel olarak herkese karşı böyle.
Sadece yerlerde yatıp yuvarlanmaya karıştırmaya aşıkk .
Sevmek ıstıyorum kucağıma alıp sarılmak istiyorum müsade etmıyor hep kaçıyor biyere gitsem peşimden ağlamıyor geldiğimde yanıma gelmiyor ilgisi hep başka şeylerde niye böyle yapıyor bilmıyorum emen Bebeklerde anne bebek bağı daha farklı derlerdi hep ben artısını göremedim 🥹 özeniyorum başka annelere bebeklerine sarılıyorlar bebekleri anneleri olmadan durmuyor sevgisini gösterıyor .
Varmı böyle şeyler yaşayanlar yoksa ben bir sorun olduğunu düşünmeye başladım üzülüyorum artık bu duruma zamanla değişicek mi daha mı kötü olacak bilmiyorum