Bebeğim 7 ay10günlük günlerdir mememi tutmak istemiyor yatırıp mememe yaklaştırınca çığlık kıyamet bütğn gün 2 kere emdi oda 2 3 dkklık emecek şekilde neden böyle yapıyor? Çözümü ne ne yapmalıyım bıraksın istemiyorum mama da vermiyorum sadece anne sütü meyve püresi vb. aman aman öğün olarak yedirmiyorum dışardan yani