laliko35 ceren_9723 1 kere 4 yaşında kızım 4 kere filan kullandık ama tabii geçmeyen bir enfeksiyon durumunda mecbur kullanılır
mamacitaa_ ceren_9723 benim bebe de 1 yas , en az 5-6 defa kullanmisiwzdir çok hasta oldu enfeksiyon olunca kanda mecbur antibiyotik.
denizalismom ceren_9723 bir kaşık kullandım acil doktoru vermişti . Sonra kendi doktoruna götürdüm gerek yok dedi vermedim .
ceren_9723 laliko35 en küçük şeyde yaziyolar doktorlar ozellikle acil 1 yaşında kızım geçen ful uyuyodu mecbur kullandım geçti şükür
ceren_9723 denizalismom keşke bendegitseyfim ama çocuk gözünü açamıyordu röntgen çekildi cigerde enfeksiyon çıktı mecbur kullandik
denizalismom ceren_9723 geçmiş olsun. Bizim sadece kulak ta biraz enfeksiyon vardı ama doktor sık sık emzir geçer dedi. Geçti çok şükür
Dejajavu Şuan kızım 19 aylık . İlk 4 aylıkken boğaz enfeksiyonu için 1 yaşında yine boğaz enfeksiyonu için . Ateşi 1 hafta düşmedi ve 39.5 lara çıktığı için kıllandık
gokce3535 ceren_9723 ben 3 kez degıstırdım pes pese fayda etmedıkce doktorumuz tabsıyesoyle aynı zamanda serum olarakda aldı çünkü cıddı bakteriyel enfeksiyonu vardı
ayseayliz ceren_9723 Biz iki kez kullandık. İlk 2 aylıkken ciğerlerinde enfeksiyon vardı 10 gün kullandık. İkinciside 9 aylıkken idrar yolu enfeksiyonundan dolayı kullandık