Dorukveannesi Sleppy bez kullanıyorum ama pamukçun bırakıyo değiştirmek istiyorum artık oğlum 5 aylık.. Bana yardımcı olabilir misiniz kullanıp memnun kaldığınız bi marka falan
MTkutay Dorukveannesi Canbebe den çok memnun kaldım sellpy çok kötü pişik yaptı oğlumu. Ayrıca bimin a101 in bezlerindende memnun kaldım prima premium care güzel fakat çok pahalı prima aktif bebekte sizdirma ve lastik izi sorunu yaşadığım için bıraktım
Dorukveannesi Ekininannesi Ekininannesi ıslak mendillerini kullanıyorum bende çok güzel olmadı bezini de denicem bi teşekkür ederim
Dorukveannesi KuzucukEfehan ben yaşıyorum ya bide çabuk şişiyo çiş dağılımımı olmuyo anlamadım ama sırf o yüzden sürekli bez değiştiriyorum ve iz yapıyo
KuzucukEfehan Dorukveannesi hmm anladım erkek bebekler için can bebe öneriyorlar isterseniz ona bakın bi
Happyhan Dorukveannesi bende aynu seyi yasiyorum ve bugun altini actim zibini ipislakti sizdirmis ne alsam bilemiyorum molfixte on tarafi cok kalin oda kizartyo cocugu
MSG102915 Primadan miniese geçtim ıslak mendilide var migrosun bezi. Primanın aynısı. Yani aynı incelik aynı boy dokusu aynı yumuşak. Fiyatıda çok uygun.
Dorukveannesi E bebeğin baby me bezini aldım çok hoşuma gitti bide kampanyadaydı ikinci ürün %30 indirimli..
Dorukveannesi Happyhan doğrudur valla ben baby me aldım bakalım görünüş olarak çok iyi sleppy e göre daha yumuşak .. bakalım iyi olur inş