Papatya5801 Ben Temu’dan aldım ama henüz elime ulaşmadı. Bence gerekli diye düşünüyorum. Umumi tuvaletlere zerre güvenim yok. Kendim bile zorda kalmadıkça girmiyorum çocuğumu oturtamam. Bu durumlar için kurtarıcı bence. Benim aldığım ajanda boyutu kadar. Katlanabilir. Bir de çişlik aldım. Dışarıda ulu orta her yerini açıp işetmek istemediğim için. Siz de bakabilirsiniz isterseniz. Bence gerekliler.