Kızlar doğum yapalı 14 ay oldu ve zaten 2 yada 3 ayda bir adet oluyorum günüme daha var 2 3 gündür vajinamda kaşıntı var 2 gündür de kahverengi leke yerleşme kanaması değildir demi daha önce hiç yerleşme kanaması yaşamadım o yüzden bilmiyorum nasıl olur