liyadenizinannesi sütüm az olduğu için hep anne sütü + mama ilerlemiştik. Ben doktorumuzun yönlendirmesi ile 4 buçuk aylık iken tadımlara başladım, listeyi doktoru vermişti, yoğurt - peynir - sebzeler ve meyveler şeklinde, üçer gün kuralı ile iki aylık bir listeyi takip ettim. Her besini üç gün en fazla 3-4 çay kaşığı olacak kadar tattırdım, kabızlık, sindirim problemi v.s. yaşamadık çok şükür. Tadım bittiğinde zaten 6,5 aylık olmuştu ve artık ek gıdaya başladık. Öğlen ve ikindi olarak iki öğün, yarım çay bardağını geçmeyecek kadar sebze püresi, çorbalar, meyve püreleri, yoğurtlu meyve, labne + muz, avokado gibi gibi ceşitlendirip veriyordum. Ama elbette her bebeğin gelişimi aynı olmadığı için en doğrusu takip eden doktorunun uygun gördüğü Aralık’ta başlamak olur 🙏🏻🌸