biricik2602 perla_ değer ne iyi ne kötü sinir bir değer dedi doktorumuz anlıyorsanız atabilirim buraya güneş e çıkar diye kimse dememişti bugün çıkarıcım biraz
perla_ biricik2602 benim bebeğimde olmuştu güneş anne sütü çok iyi geldi 1 hafta bile sürmedi sarılığı fotoğraf atarsan sevinirim
mervee123_ biricik2602 eğer emzirmede zorlanıyorsan sütünü sağıp biberon ile ver ama çok dikkatli olmalısın çünkü uyukluyor ya boğazına kaçabilir bende öyle olmuştu doktor dedi sarılıktan uyuyor yutmayı unutuyor
gulnazaslan biricik2602 doktora sorma gereği duymadım çünkü eskiden doktor yoktu olsa hacemata gerek duyulmazdı ama demi 🫣🫠
cobansevva biricik2602 evet evet hatta kan vermek için gittiğimizde banyo yaptırmamıştık, hemşiremiz banyo yaptırsaydınız daha düşük çıkardı sarılığı demişti