Bugün 20lik dişimi çektirdim. İlk iğneden sonra uyuşma tam olmadığı için tekrar iğne yapıldı. Bebeğimi 6-7 saat sonra emzirdim. Doktora kaç saat sonra emzireyim diye sormadım çünkü daha önce diş çekimi yaptırmıştım ve 2 saat sonra emzirebilirsin demişti. Şuanki korkum 20lik dişim ilk etapta uyuşmadı tekrar bir iğne yapıldı acaba sorun olur mu diye