Cisemcagan17 Ayımıza gircez ama hala yürürken düşüyor önüne bakmıyor yürümeside normal bebekler gbı değil koşuyor bildiğiniz koşarkende başka yerlere bakma çabasında yaşıtları böle emin adımlarla ilerlerken bnm bebeğim ndn böyle çok kafama takar oldum
Smkyyyyyy Cisemcagan17 merhaba 15qylık bebegım aynı böyle yürümez hep koşar be çok düşüyor her yeri morluk içinde sizinde aynı böyle mi
Cisemcagan17 Smkyyyyyy evet hala düşüyor koştugu için ama sizinki 15 aylıkmış 18 aya kadar normal mış
Smkyyyyyy Cisemcagan17 bilmiyorum canımı çok sıkıyor hatta röntgen çektirdim sıkıntı var mı dıye bacaklarında
Smkyyyyyy Cisemcagan17 bu düşme hıperaktıf olduğu ıcın mi dün koşarken kendini durduramadı burnu felan kanadı çok üzülüyorum bu duruma içim acıyor
Smkyyyyyy Cisemcagan17 benim eşimde küçükken öyleymiş şimdi oğlum da ama 18 ayda bi çocuk gelişimciye göstereceğim bu durum beni de yoruyor çünkü