asilazmazbalkokmaz 1prenses26 Hareketli bir çocuk. Pek uysal olduğu söylenemez ama aşırıya kaçık bir hırçınlığı yok.
fraubi 1prenses26 Öğretmenim ,genelleme yapmak doğru olmaz ama Ege ismi olan öğrencilerim hep başarılı ve uslu-efendi çocuklardı.
1prenses26 fraubi Yaa gerçekten mi 🙏inanır mısınız isim enerjisine gerçekten inanıyorum Ahmet ismi de ağır Bi isim diyorlar
fraubi 1prenses26 Ben de yüzde yüz olmasa da ( çünkü istisnalar olabiliyor) inanıyorum isim enerjisine :)
1prenses26 fraubi Kesinlikle kızımın adı Defne çevremde 3 tane daha Defne var kızımdan inanın hiç farkı yok gerçekten
Madamehappyyyyy 1prenses26 Kesinlikle isim enerjisine ben de inanıyorum,yok inanmıyorum falan dedim çok kişi uyardı Ali Asaf koyma diye 🤣şimdi akşama kadar anam ağlıyor. Ahmet yanına ise hiç isim yakıştıramıyorum ama Ahmet isimli tanıdıklarım da bomba gibi oluyor.
1prenses26 annembebegim Canım vallaha Rabbime bin şükür 5 yaşına girdik yani genel olarak uyumlu sakin Bi çocuk tek sorunumuz Sendrom zamanları oldu onun dışında iyiydik bin şükür
egemir2024 1prenses26 ilk oğlum Muhammed Ege ikincisi emir atlas istedim ismi konulduğu gün Miraç emire döndü Ege ismi koruyan anlamlı oğlum gerçekten çok korumacı parkta küçük çocukları koruyor düşmesin vs diye ikincimiz tamamen soru işareti şimdilik 3 aylık
egemir2024 1prenses26 5 yaşına girecek yormayan bi bebek yormayan bi çocuk büyümüşte küçülmüş gibi maşallah 🧿 kardeşini ve kendinden küçükleri koruyan onlara zarar veremeyen büyük tuvaleti dahi geldiğinde kendi temizleyemediği için izin isteyen bi çocuk maşallah oğluma yani
Huma_kus34 1prenses26 uyumlu pek bılmem ama sevdıgım erkek isimleri söylıyım 🙂↔️ Selim Kerem Alparslan
asliica123 papatyagibi bende toprak diyecektim. Oğlum olsaydı Toprak koymayı çok istiyordum. Esim istemiyordu hatta onu kandirabilmek için Ahmet(kayinpederimin ismi) Toprak olsun diyordum 🤣 yine de hayır diyordu
kubra00k Oğlum Metehan. Koymaz olaydım bu ismi 😬yerinde durmuyor koltuğun tepesinde yaşıyor .. ev darmaduman sanki evime bomba atıldı.. ve henüz 19 aylık.. bence isim resmen karakteri belirliyor ya… mehmet koysaydım gayet uysal olurdu😀