btlbge bebeğim 3 aylık. Bazen 1 hafta biberonu ağzında geveleyip duruyo emiyo ağlıyo kaldırıyorum yarım saat sonra yine deniyorum içiyo hoop kusuyo. Sonra geçiyo mesela. Mamadan başka yada memeden başka bişeyle doyamayacağı için çok uzun sürmez. Düzelir. Açlığa dayanamaz muhakkak içicektir. Gece 3 saatte bir uyanıyo. Ama bazen ⅚ saat uyanmadığı oluyor asla uyandırıp beslemiyorum. Çünkü bunu yaparsam ½ yaşlarında bunu alışkanlık haline getirir sürekli uyanır. Kilosundan korkmayın yani gece herkes gibi onlarda uzun uyuyabilir siz mama verdiğiniz saati aklınızda tutun, uyandıkça bi rutin oluşturursunuz.