ygtarshn ilk 3 ay uyku düzensizliği, gaz problemi çok yoğun oluyor maalesef bi süre daha sabretmeniz gerekir. Ama tavsiyem şimdiden yılmadan her akşam aynı saatte farklı bir odaya geçip ışıkları kapatın, belli bir süre sonra gece olduğunu anlayıp uyumaya başlayacaktır. Bir de kundak ara ara deneyin bence, benim kızım da başlarda sevmiyordu ama sonradan alıştı. Ben emzirerek uyutuyorum ama onu bırakmak da çok sıkıntılı oluyor ve benden başka kimse uyutamadığı için belli bir süre sonra sinir harbi yaşanmaya başlıyor 😃