Fatmademir- İyi akşamlar annelerim bebeğim 23 aylık renkleri öğretmek istiyorum nasıl yapabilirim fikir verir misiniz
iki_prens_annesi_ Fatmademir- üstte kalsın benimki 27 aylık sürekli söylüyorum ama daha bilmiyorum büyük oğlumda 3 buçuk yaşında felan anca öğrenmişti
kivircikkannesi Fatmademir- Oyun havuzlarında olan toplarla öğretmiştim. Her renk karışık başlıyordum, sonra gruplandırıyordum tek tek. Yeşil top, mavi , sarı. ☺️
Momm29393 Fatmademir- günlük konuşmalarınıza ekleyerek, oyun oynarken, mesela bak kırmızı araba gelmiş, sarı çiçek çok güzel kokuyor gibi, ben bebeklikten hep öyle konuştum baya erken hangi rengi sorsam gösteriyordu, şimdi de söylüyor 2 yaşında
Ballilokmam11 Fatmademir- renkleri öğreneceği bir oyuncak aldım gruplandirdik onları kutulara attık öyle öğrendi kızım
busra239511 Benim bebeğim 25 aylık sadece mavi rengini biliyor diğerlerini öğretmeye çalıştım ama olmadı
eyberenimo Oğlum çok çok erken öğrendi konuşmayı ve butün renkleri korona zamanına denk gelmişti aylarca evden çıkmadan sürekli aktiviteler yaptirip devamlı ilesitim halindeydim herşeyi renkleriyle gösteriyordum banyo yaptırırken mavi kovada suyumuz yemek yerken yeşil kaşıkta yemeğin geliyoor kıyafet giyerken sarı Kazak ne güzel oldu oğluma sürekli her nesneyi her ayrıntıyi renkleriyle ilettim ilk andan beri herkes çok şaşırıyordu renkleri bilmesini geçin konuşmasına bile
MamaUygarVibes Fatmademir- canım ben kalemlerle öğrettim yani hadi gel kırmızı çilek çizelim, mavi araba çizelim diyerek 18. Ayinda öğrenmişti tüm renkleri.
Mnli Fatmademir- benim 21 aylık biliyor şuan hepsini tam söyleyemiyor ama kırmızı sarı yeşil mavi gibi temel ana ve ara renkler bar özel bişey yapmadım ama ben 30 milyon kelime kitabını okumuştum o yüzden çocuklara konuşurken detaylı konuşuyorum yani mesela boyama yapacağız sarı kalemle bir güneş çiziyorum mavi deniz yapalım sana kırmızı bir kalp çizdim içini ne renk boyamak istersin gibi ya da arabaya bak değil de kırmızı arabaya bak gibi ki gün içinde sürekli camdan arabalara bakıyoruz ya da yürürken gördün mü yapraklar kahverengi olmuş çünkü sonbahardayız ilkbaharda yeşil olacak şu kırmızı güle bak gibi gibi her gün bebek arabasına koyup yürüyorum yarım saat bir saat doğduğundan beri konuşa konuşa
1pekmom_ Fatmademir- 2 yaşına gelmeden bir çoğunu öğrenmişti kızım. Renkli logolar ve boya kalemleri almıştım. Logo yaparken ve özellikle bişeylet boyarken çok etkili oldu bizde. İlk önce mor rengi öğrendi ve aşık oldu o renge resmen sürekli mor diye sayıkladı evde sokakta gördüğü her morda bağırıyordu 😂 sonra mavi sarı yeşil siyah beyaz turuncu derken her seferinde bütün renkleri tekrarladım. Yeşil boya kalemi istedim, mavi kitap istedim vs gibi sürekli tekrarladım o şekilde baya ilerledi. Mum boyalar çok hoşuna gitti. Bizde en etkili yöntem boyama oldu anlayacağınız. Tabiki bu renkleri öğrenmenin bide maliyeti oldu bütün odasının ve evin bazı kısımlarının duvarlarını defter gibi kullandı 😂 canı sağolsun çiçeğimin