Oylesinebirii Kızım 3 yaşını doldurdu 2 haftadir kekeliyor kizlar. Baştaki cümlelere başlayınca sürekli uzatiyormesela. Ben diyecekken be be be ben gidiyorum . A a a a a abla okula gitti dyor.. çok üzülüyorum gecici mi sizce. Bu arada konusmayi yeni ogrendi
Minikbirkiz16 Oylesinebirii Oylesinebirii benim kızımda tam 3 yaşında başladı 4 e girecek işte 1 senedir devam ediyor ne yazıkki bi geçiyor bi geri geliyor
nihan87 Biz dil terapisti Çağdaş Karsan ile eğitime başladık. Osmanbey ve ataşehirde retorya dil konuşma merkezi olarak yeri var. Kesinlikle öneriyorum. Aileye ödevler vererek ilk başta ilerliyor ki o zamana kadar yol katediliyor.
Ezgikd Oylesinebirii yaklaşık 1 haftadır aynı durumdayız 31 aylık oğlum öncesinde gayet güzel konuşuyordu özellikle a ve e harfi ile başlarken cümleye kekeliyor ama o kelimeyi tekrar ettirdiğimde normal söylüyor. Ne yapabilirim bilmiyorum hiç ama biraz endişelendim. Siz bi şey yaptınız mı acaba ?
Oylesinebirii Ezgikd mrb ben birsey yapmadim. 22 gun oldu arada hâlâ kekeliyor burdali arkadaslarda 6 ay izle oyle götür terapiste dediler.. ama surekli degil arada oluyor
Ezgikd Oylesinebirii bende hala izlemedeyim fakat kalabalıkta daha çok yaptığını tekken yok denecek kadar az yaptığını farkettim