busbus0 katlanan küvet almıştık bebekken hala onu kullanıyoruz. Önce içinde oynuyor toplar süngerler var. Bizde öyle ısıtıcı filan kullanmıyoruz aslında sıcak suyun etkisiyle ısınıyor banyo. Sonra küvetin suyunu boşaltıyoruz yavaşça. Sadece en son durulama için ayakta oluyor geri kalan her şeyde oturur küvetin içinde