Merhaba . Oğlum uysal sakin akıllı bir çocukken 4 yaşına girdiği at birşeyler oldu bambaşka bir çocuk oldu. Bu ay kardeşi de oldu ama hiç kıskandığını belli etmiyor kıskanıyorsa da . 4 yaşta aşırı agresiflik huy değişikliği bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu ?