Aynı şeyleri bende yaşadım ayakta emzırmeyi teklıf edin yürürken emdi hem ağladı hem emdi ama pes etmeyin hemen biberon mama vermeyin bence elbet acıkacak ve emecek bende aşılardan sonra olduğunu düşünmüştüm kendi bebeğimde ama ataklardan kaynaklanabilir kimi bebekler erken girebiliyormus sanırrım forumda öyle gördüm benım bebegmde sag memeyi tutmuyordu hiç gece uyku sersemi tutuyordu sadece pesetmeyin 2 haftaya gecti benımkı de sag memeyi istemiyordu sütünüz tazyiklide olabilir tabi ama dedğim gibi yürürken emzirmeyi deneyin