Kızlar 1 yıldır takipteyim, başka bir ildeki doktor ameliyat dedi ist kartal da takıpte kalsın dedi ama sürekli inim görmüyorum tamam el muayenesınde ele geliyor fakat önemli olan sürekli torbada durması Buda bızde olmuyor . Şuan 2 yaşında sürekli ne olacak bu ameliyat süreci diye diye yedım kendımı doktorlar bekle demesıde garıp geliyor bunu nereye kadar ertelenecek ,
İstanbul’da önerebileceğiniz bir doktor varmı devlette , teşekkürler