AlparslanMom61_ Kızlar 26 günlük oldu bebeğim 🥹ağrılarım geçmişti ama tekrar başladı karnımın içi özellikle sağ tarafım çok ağrıyor dik yürüyemiyorum konuşurken öksürürken o kadar zorluyor ki beni nolur bi çözüm yolu söyleyin 🥹
Aaayyssee AlparslanMom61_ tekrardan böyle ağrı olduğunu duymadım hiç yani benim bi 10 güne tamamen iyileşmesi daha da ağrı falan olmadı, dikişler iltihap faaln kapmış olabilir bi doktora gidin mutlaka
perla_ AlparslanMom61_ iltihap yada enfeksiyon olmuş olabilir senden bir gün sonra sezeryan yapmışım öyle bir ağrı olmadı bende
AlparslanMom61_ Aaayyssee üşüttüm mü acaba ondan olabilir mi ama çok dikkat ettim dışardan gözle görülür bi iltihap yok ama içeriyi bilmiyorum
merry776_ AlparslanMom61_ parolanızı zarar gelmez arvelesi de günlük 1 adet kullanabiliyorsunuz bende emziriyorum antipatik ve daha farklı şeyler kullanabiliyorum önce kendim iyi olmalıyım ki bebege de iyi gelebilirim böyle düşünüyorum
bebegim23 Bende öyleydim bir sorun yaşamadım çok şükür bide desteksiz bakıyorsan bebeğine dinlenemiyorsan ben öyleydim ondan kaynaklanabilir.
mavismonis AlparslanMom61_ soğuk su içtiysen vs soğuk birşey veya üşüttüysen ondandır canım benim soğuk sudan olmuştu kalkırken bile zorluk çekiyordum ilk gün gibi