bersahefemm Kızlar cildi çok güzel tertemiz yapan yüz temizleme jeli veya tonik memnun kaldıgınız ve bildiğiniz bi marka var mı ??ben bi kaç denedim memnun kalmadım bide şu özlem özün ürünündeki temizleme toniğini aldım daha almak istemiyorum ondan da.
ayisit bersahefemm bioderma ve la Roche posay alın derim. Fenomenlerden ürün alınmaz onlar dermatolog veya eczacı değil sonuçta.
Kuzularinanasi bersahefemm la roche posay.yillardir yuzume kullandigm tek marka.her urunu guzel.tavsiye ederim.yuz temizleme jeli ,tonik ,ve gunes kremini kullaniyrm.bi de c vitaminli bi kremi var o.
1zeynosileannis bersahefemm Bioderma hem jelini hem kremini kullanıyorum en çok memnun kaldığım ürün oldu
starwomen bersahefemm Bioderma ürünlerini kullanıyorum. Cildim karma ve memnunum. Aralık ayından bu yana düzenli bir şekilde kullanıyorum, sevdim.
bersahefemm ayisit bir kez denemek için aldım ama daha almak istemiyorum .roche posay cildime iyi gelmedi.bioderma nasıl derinlemesine temizliyor mu
ayisit bersahefemm bir sürü çeşiti var ben hassas ciltler için olanı kullanıyorum pembe olan gayet memnunum sürekli kullanıyorum 2 yılı geçmiştir.
basemode ayisit bende onu kullanıyorum normal olanlar çok kurutuyordu cildimi. Pembe yüz yıkama jeli,yine bioderma atoderm nemlendirici, tonki olarak da gül suyu kullanıyordum bi ara
ayisit basemode bioderma atoderm kullanmaya devam edebilirsiniz emzirmede güvenli bir ürün. Biodermanın yine pembe yüz yıkama jeli de güvenli en azından günlük sabah akşam nemlendirme yaparsanız kuru cilde iyi gelir. Ben cream co nemlendirici aldım (mavi olan) içerisinde parfüm alkol vs yok su bazlı tüm cilt tiplerine uyumlu onu kullanıyorum