Kızlar 13 aylık bir bebeğim var normalde maşallah iştahı gayet güzeldi. Ama son 1 haftadır resmen zorla yediriyorum ya. Ne ara öğün ne kahvalti ne yemeklerini yemiyor birkac kaşık yiyip kafasını ceviriyor hemen. Bunu yaşayan oldu mu hiç aranızda? Ne yapmalıyım acaba. Aç kaliyor üzüntüsü de var içimde.