gebesasli Kızlar sağlık ocağında ölçümler neden bu kadar farklı kıyafetle ölçüyor 200 gr düşüyor ona rağmen doktorda ölçtüğümüzden fazla çıkıyor. Bebeğim 3 ay29 günlük Dr bugün çıplak tarttı 6.700 gr dedi. dün sağlıkocağında tartıldı 200 gr düştüğümüzde 6850 gr dedi ebe . Sağlıkocağı dibimizde bezi yeni takıp 2 dk da gidiyorum yani tek damla idrar yoktu. Hangisini baz alacağımı şaşırdım. Bebeğim 2.940 gr doğmuştu sağlıkocağında ebe cok beğendi kilosunu ama benim aklımda soru işareti kaldı. Çok zor emziriyorum o yüzden kilosunu taktım bu ay.
trnipek gebesasli aynı şekilde bizimde sağlık ocağında farklı çocuk dokrorumuzda farklı çıkıyor ama araları çok yok sağlık ocağı yakın takıp yaptıgı için ben onu dikkate alıyorum.
mihraninannesi010725 gebesasli benim kızım 4 aylık 5 buçuk kilo evet burada da öyle sağlık ocağı bana hep fazla söylüyor hastane az
cloudsea gebesasli Bizim doktorumuz sağlık ocağının tartımına hiç güvenmediğini söylemişti o yüzden ordaki rakamı ciddiye alma,sadece burda tartalım demişti
gebesasli trnipek ya aslında 150 gr çok fark değilmis gibi ama bu ay emzirirken savaşıyoruz sanki beslenemiyor gibi geliyor. Bu yüzden 150 gr cok büyük fark benim için. Sağlıkocağı ne kadar sürede bir ölçüyor sizin ?
trnipek gebesasli bir gün arayla gittik hem doktora hem sağlık ocağına 100gr fark çıktı bizimde ama dediğim gibi bence sağlık ocağı ölçümü daha doğru geliyor bana baya ilgileniyorlar çünkü. Ben bi ay başı bir de ay sonu gidiyorum genelde. Bu Arada 4.ay malum keşfetme ayı algılar açık vs denildi sağlık ocağında bu yüzden bizde meme reddi yaşıyoruz sürekli ama zar zor emziyorum . Kilosu da iyi bence 4 aya göre
trnipek gebesasli tam hatırlamıyorum ama sanırım 2 haftadır falan aktif emmek istemiyor daha doğrusu emiyor birden kafasını arkaya atıyor ağzından çıkarıyor sonra tekrar geliyor bende artık çözüm olarak nerdeyse 1 aydır ayakta gezerek ya da sallanarak emziriyorum. Bu yüzden bu ay istenilen kiloda değil. Normalde ortalama ay da 500 gr alması gerekirmiş benim kızım 300 gr almış malesef meme reddi yüzünden ama aşacagız inşallah
tahin trnipek bu durum meme reddi mi? Benimde alıyor bakıyor bir iki emip bırakıyor sürekli bunu yapıyor ve emme süresi de çok kısaldı sonra da muhtemelen aç kalıp ağlıyor az emince
gebesasli trnipek ben uyuklarken emzirmekte buldum çareyi bi de pilates topu acayip işe yaradı. Belim mahvoldu notre dame’ın kamburuna dönücek yakında. Dr 20 ile 40 gr arasında almasını isteriz sizinki günlük 27 almıs dedi yani ortada bile değiliz biz bu ay. Ek gıdayı severler de bol bol yerler insallah az kaldı
newmo 2 ay aşısı için gittiğimde sağlık ocağı ile hastane arasında baya oynadığını fark ettim hastaneyi hep baz alıyorum ben
gebesasli tahin uyku süresi azaldıysa,uykuya direniyorsa,memeyi özü gibi görüp sonra cuk cuk 5-6 kez açlıktan ölüyor gibi çekip sonra yine bırakıp ağlıyorsa meme reddi. Bizimki biberona da aynı tepkiyi veriyor. Tek isteği kuru emziği emmek.
trnipek tahin kesinlikle evet biz anlamıyoruz belki ama aç kaldığı için ağladığı kesin . Bende kendimce yeteri kadar içtiğini zannediyordum meğerse yetmemiş bunu kilodan anladı doktorumuz
trnipek gebesasli inşallah bizim doktorumuz tadımlara başla dedi hatta muhtemelen az kilo aldığı için. Gerçi ben başlamayı düşünmüyorum 5 ay dolana kadar bekleyecegim
newmo gebesasli canım şimdi kilosunu yazmıyım her bebek farklı çünkü ama şöyle söyliyim 200 gram oynuyordu
tahin gebesasli evet fena uykuya dirençte var mesela uyku var gözleri kızarık ama uyumuyor :/ ne yapmam lazım
gebesasli tahin ben pilates topunda çare buldum ama işin kötü yanı bu sefer pilates topuna alıştı. Atak geçse bile biz topta uyumaya devam gibi
newmo gebesasli biz 3200 doğduk sarılık vardı çok kilo kaybetti bebeğim beslenemedi ve 2900 lere düştü hastaneye yatmak zorunda kaldık 😔en sonunda mamaya mecbur başladık meme ve mama olarak ilerliyoruz o yüzden gelişimi farklı 2 aylıkken 6.200 dü şuan 74 günlüğüz ne kadar oldu bilmiyorum ve mamayı bırakmaya çalışıyorum sadece emiyorsa kilonuz iyi ekstra hiç birsey yapmayın derilm benim bebeğim mesela mamayı hala hazmedemez
gebesasli tugces09 mantıken evet çıplak baz alınır fakat çıplakla kıyafetli arasında 400 gr oynaması imkansız geliyor bana.bez atlet ince bi tulumla tartıldı. Mutfak terazisinde tarttım hepsi 170-180 gr geliyor. Bu yüzden kafam karıstı. Sağlıkocağında cıplak da tartsak doktordan fazla gelecek. Ama ben yine de doktoru baz alıyorum
tugces09 gebesasli evet 400 Gr olmasiok mümkün değil, bizimde sağlık ocağı ve Dr tartısı farklı. Kendim sağlıkçıyım ilçe sağlık müdürlüğünde çalışıyorum alt katimiz ASM. Genelde doktorda tarttiririm …