cokbilmismom Ipekaslankus34 evinizde bunu koyacak uygun bir ortam varsa en alttaki bi nebze daha kibar gibi. Bu tarz mobilyalar hiç sevmem tarzım değildir küçük evlerede hiç olmuyor bence. Eğer sizinki villa tarzı bir şeyse olabilir
pembeayakkabilikiz Ipekaslankus34 3 numara daha güzel sanki kibar. Bende dresuar çok ıstedım ama evimde ıkı tane hol var ıkısıde dar ve uzun olmaz dıye peteklere petek üstü dresuar aldım. Eviniz küçükse olmayabılır dıgelrerı daha büyük duruyor.