42 günlük bebeğim 5 yaşında bir kızım daha var bebeğim emiyor kilo alımı da çok şükür iyi ama ensede hep ağlıyor sürekli meme istiyor bu da büyük kızımla ilgilenemeyince onda ters etki yapıyor sürekli tırnaklarını yiyor benden uzaklaşıyor😔çok yıprandım geçer mi bu günler büyük kızıma baktıkça çok üzülüyorum