LinaSelin Bu ne huysuzluk yarabbim sabahın 9 undan beri uyumuyor yavrum gözünden uyku akıyor gözü kapalı ağlıyor koynumda evi gezdik kucağımda gezdim beşiğinden salladım ayağımda salladım yok hiç bir şekilde uyumuyor 😩😩
CinarciginAnnesi LinaSelin bizde dün yaptırdık bugün ikinci günu ilk gün calpol verdim biseyi yoktu bugun uyumuyo hiç sürekli ayagimda
Gizemabc LinaSelin biz de dun asi yaptirdik. Gitmeden bir cay kasigi kadar calpol vermistim. Korkuyordum olabileceklerden, Cok sukur sorunsuz atlattik. Siz oncesinden ilac vermis miydiniz?
minnosvetontis LinaSelin bizde dun olduk 3 tane bizde tam tersi ugku yapti bunyeden bunyeye fark ediyo sanirim
3meleginannesi Biz de salı gunu yaptırdık,uykusuzluk oldu ama huysuzlugu yoktu.aksama 37.2 ye çıktı ateşi ama vermedim yine de şurup.aşı olunan gun biraz sıkıntılı geciyor ama evvelsi gün geciyor cok şükür
Tubavttr LinaSelin çarşafta sallamayı dene istersen benim oğlum bitek çarşafta susuyo 2.ay aşısını da öyle atlattık ama inşallah alışma çarşafa bizimki ona alıştı sadece onda susuyo uyuyo anam ağlıyo halıyle
Tubavttr LinaSelin ağlamasından iyidir valla ben hafiften uyumaya geçtiği an yani gözler hafiften gitmeye başladığında ayağıma alıyorum direk hemen uyuyor