busraalya3406 Kızlar elimde ikea mama sandalyesi var tepsi kısmı sarardı beklemekten kullanıma engel değil ilgilenen için uyguna vereceğim
busraalya3406 zuhalsebu https://imgyukle.com/i/CZCvC1 https://imgyukle.com/i/CZCG6A https://imgyukle.com/i/CZCpTU https://imgyukle.com/i/CZCDvH https://imgyukle.com/i/CZCzsI https://imgyukle.com/i/CZCqVG https://imgyukle.com/i/CZC2jS https://imgyukle.com/i/CZC1tf
zuhalsebu busraalya3406 teşekkür ederim kargo ne kadar çıkar hiçbir fikriniz var mı ben düşünemedim yazarken çok uzağım niğdedeyim🥲
busraalya3406 PTT ile gönderim yaparım o uygun oluyor Max 200 falan tutar sanırım güzelce minimal paketlerim
Bibliosmia Bircicekbirbocekannesi Dün bir arkadaştan sipariş verdim valla.Postu geç gördünüz muhtemelen.