daenerystargaryen Yildizayaz Ayyy test yaptınız mı acaba? Merakla bekliyorum. Hayırlısı olsun şimdiden. 💕
Yildizayaz daenerystargaryen daha eşimi bekliyorum gelmedi gelsin hemen yapıcam her ihtimale karşı da 2 tane istedim 🥹☺️
daenerystargaryen Yildizayaz İyi yapmışsınız. Görümcem de hamile sanırım. Testleri pozitif çıktı. Kan verdi bugün onu bekliyoruz hala. 😁 Dilerim ikinizin de vardır.
daenerystargaryen Yildizayaz Amin inşaAllah. Ben de sanırım bu yaz bebiş yapmak istiyorum. 😁 Bebeğim henüz 1 buçuk yaşında. Yürek yedim sanırım.
Yildizayaz Pirasalipuding iki tane aldım zaten birtanesini şimdi yaptım diğerini de adetim gecikirse yaparım inşallah
genc1anne buglemss yaptım negatifti ama hâlâ adet olmadım 8 gün gecikti neredeyse pztesi kan tahlili yaptıracağım varsa kesin çıkar 😂