Sevgili anneler oğlum 21 aylık 3 hafta önce rotavirüs geçirdi iştahsızdı o gün bugündür çorba dahil makarna köfte sevdiği hiçbirseyi yemiyor kahvaltıda yumurtası peynir hiçbişey 😢 anca simit poğaça aynı zamanda emziriyorum da bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum 😭😭