Merhaba, bende bibs kullanıyorum. Evet şişiyor kauçuğun özelliğinden dolayı. Önerilen 3, 4 haftada bir değiştirmek. Biz ayda bir değiştiriyoruz. Merak etmeyin şişse bile yumuşak olduğu için damakta eziliyor. Bebekler şişmiş halini daha çok seviyor hatta. Sizde ayda bir değiştirebilirsiniz.