https://hizliresim.com/kq20j3n
Doğduğu günden beri şu hareketi yapıyor devamlı . Unutması için dışarı çıkarıyorum, komşuya falan gidiyoruz çocuklarla oynarken hiç yapmaz eve geldiğimiz anda başlıyor. Elimle yürüyorum yapmasın diye sinirleniyor 19 ylık şuan . Doktora mı götürsem doktorluk bir durum mu bilmiyorum . Bezi falanda sıkmıyor normal mi artık sormak istiyorum artık çok sıkıldım şu hareketinden