30 Nisan Çarşamba akşamı kendi ağrımla hastaneye gittim muayene edildim ve 3 cm açılmam olduğu söylendi sonrasında doğumun başladı dediler ve önlük giydirdiler nstye bağlandım ertesi gün sabaha kadar nstye takılı aldim ağrılarım akşam azdı gelip gidiyodu arada uyuyup uyanıyordum muayene ediyolardi beni ebeler doktor bakıp gidiyodu maşallah ağrıya dayaniklisin hiç sesin cikmiyo dediler sabah 9.30 da nst çıkarıldı yürüyüş yaptim egzersiz yaptim annem yanımdaydı eşimde sabaha kadar bekledi beni sonra 1 Mayıs Perşembe sabahı nst 10.30 tekrar bağlandım bu seferki ağrılarım biraz daha şiddetli geliyordu sürekli gelip gidiyordu iğne yaptılar serum taktilar ve benim ıkınmam geliyordu hissediyordum sonra açılmam 6c olmuş beni hemen çatala aldılar bebek geliyo kalk dediler çatala yattim ilk ıkınmamda gayet güzeldi ebe aferim güzel gidiyosun dedi sonra dinlendim agrim gelince 2.defa ikindim tekrar dinlendim saçları gözüktü hadi annesi bebek geliyo dediler 3.ikinmamda güçlü ikindim ve bebeğim dünyaya geldi sesini duydum ve ben direk aglamaya başladım çok güzel bi duyguydu hemen temas ettirdiler sonrasinda eşim düştü pislik falan kalmadı dikiş atıldı ve odama götürüldüm sonra kızım geldi Rabbim isteyen herkese nasip etsin suni sanci olmadan kızımı kucağıma aldım Şimdi ise yanımda 🙏♥️♥️♥️